Veelgestelde vragen - FAQ

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Jazeker! Je bent van harte welkom in de Raadhuisstraat 100 te Hoogerheide.

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Ja, die verkopen wij.

Wil je een eigen waarde toekennen? Dat kan ook. Neem dan even contact met ons op.

Kan ik een rouwstuk bestellen?

Ja, dat kan. Deze stellen wij met de grootste zorg samen. Geheel naar uw wens en budget. Eventueel voorzien we het stuk ook van een lint. In overleg leveren wij het stuk voor u af bij de betreffende uitvaartondernemer. 



Ik ga trouwen, kunnen jullie de bloemen verzorgen?

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Dit verzorgen wij graag. Hierbij is ons niets te gek. Wij zorgen er graag voor dat jouw mooiste dag ook meteen de fleurigste dag wordt! Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden

Waar worden de workshops gegeven?

Die geven wij in onze eigen winkel, op de eerste verdieping. Hieronder zie je waar je ons kunt vinden. 

Ik zit in een rolstoel. Kan ik deelnemen aan de workshops?

Ja en nee. De workshopruimte is helaas niet toegankelijk voor mindervaliden. Daarom stellen wij speciaal voor jou pakketten samen met een duidelijke instructie. Zo kun je toch lekker creatief bezig zijn. Neem hiervoor even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.



Kan ik pinnen of met bankkaart betalen?

Graag! Dat is voor jou en ons een stuk veiliger. Ook voor Belgische klanten is het mogelijk om met bankkaart (Bancontact) te betalen. 

Geven jullie ook privéworkshops?

Ja, dat kan. Neem even contact op om de mogelijkheden door te nemen. 

Moet ik een abonnement hebben om een workshop te volgen?

Nee, iedereen kan zich aanmelden. Als je daarna de smaak te pakken hebt kun je uiteraard ook een abonnement bloemschikken nemen! 



Waarom moet ik aanbetalen voor een workshop?

De bloemen kopen wij in op basis van het aantal inschrijvingen. Uiteraard komen deze op het laatste moment binnen zodat ze vers zijn. Omdat het bederfelijke waar is willen we er zeker van zijn dat we ze niet weg hoeven gooien. Wanneer je je maximaal 1 week vantevoren afmeldt krijg je je aanbetaling terug. 

Hebben jullie ook een nieuwsbrief?

Jazeker, je kunt je hier aanmelden.

Inschrijven nieuwsbrief Decoretra

* invullen vereist

Bezorgen jullie aan huis?

Ja, wij bezorgen op onze openingsdagen aan huis in de volgende postcodegebieden:

 

Nederland: 461x, 462x, 463x, 464x.

België: 2040, 2920, 2940 en 2950.

 

Neem even contact op voor de voorwaarden en tarieven. Wil je je stuk laten bezorgen buiten deze postcodegebieden? Neem dan ook even contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.



Wanneer zijn jullie open?

Wij zijn geopend van dinsdag tot en met zaterdag. Tussen 9:30 en 17:00 uur ben je van harte welkom!

Wat houdt de 7-dagen versgarantie in?

Wanneer je bij ons een boeket koopt garanderen we je dat je hier minimaal 7 dagen plezier van hebt. Om dit te bereiken geven we je altijd tips mee hoe je je bloemen het best kunt verzorgen. 

 

Zijn je bloemen binnen 7 dagen niet mooi meer? Maak dan een foto en kom terug naar de winkel. Op vertoon van de foto en je originele kassabon krijg je van ons gratis een nieuw boeket. 

Kan ik wel veilig deelnemen aan de workshop i.v.m. corona?

Jazeker, wij willen iedereen in goede gezondheid ontvangen. Wij volgen daarom nauwgezet de richtlijnen van het RIVM. Welke maatregelen we genomen hebben lees je op onze speciale pagina.



Staat je vraag er niet bij? Neem dan even contact op!

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Contact

 

Raadhuisstraat 100

NL-4631 NH Hoogerheide

Telefoon: +31 (0) 164 657 619

Whatsapp: +31 (0) 6 22 54 58 40

E-mail: info@decoretra.nl